АДАПТИВНА СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ЧАСТОТНО-РЕГУЛЬОВАНОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ ТЯГОВОГО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ

Автор(и)

  • О.В. Данілін, канд. техн. наук, доцент Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського , Україна
  • О.В. Кобзар, магістрант Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського , Україна

Анотація

Основними споживачами електричної енергії (близько 70%) промислових підприємств є електродвигуни. Найбільшого поширення серед всіх типів приводів набув асинхронний двигун з короткозамкнутим ротором, який має ряд переваг над двигунами постійного струму послідовного чи незалежного збудження, що використовується в електротранспорті, а саме: простота конструкції та обслуговування, відносно невелика ціна, відсутність щіток, надійність, хороші показники ККД та коефіцієнта потужності. [1] Проте асинхронний двигун АД має свої недоліки, основним з яких є малий пусковий момент при досить великому струмі статора.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-04