КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ СИНХРОННОГО ДВИГУНА С ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ У КОВЗНОМУ РЕЖИМІ

Автор(и)

  • М.Я. Островерхов, д-р техн. наук, професор Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Д.С. Коломійчук, магістрант Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • М.Ю. Фальченко, аспірант Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Г.Г. Большаков, аспірант Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Г.В. Вещиков, аспірант Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

Анотація

Синхронні двигуни з постійними магнітами мають широке застосовуються в електроприводах та електромеханічних системах різного призначення [1-2]. Внаслідок нагрівання обмоток двигуна або зміни кінематики механізму параметри електропривода можуть змінюватися або можуть бути неточно визначені на основі існуючих методик. На локальні контури керування електропривода діють координатні збурення внаслідок внутрішніх електромеханічних взаємозв’язків електродвигуна.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-04